4 January 2010

Cum sa ne alegem cuvintele cheie

Filed under: Sfaturi E-commerce — adina @ 12:44 pm

Anul acesta, pe acest blog  vom vorbi cat se poate de mult despre Self-Seo sau cum sa ne optimizam singuri site-ul.

Am discutat in articolul precedent despre cuvintele cheie, acum vom prezenta un exemplu de proces in 5 pasi pentru  selectarea acestora.

Procesul  de selectare a cuvintelor cheie ar trebui sa inceapa  prin a va  analiza site-ul companiei dvs si a va asigura ca acesta se concentreaza pe produse si pe calitate si apoi sa va setati cuvintele cheie in functie acestea. Dupa aceasta analiza va faceti o lista de 30 sau 15 cuvinte cheie si puneti-le in ordinea  importantei.

Urmatorii 5 pasi va vor ajuta sa selectati cuvintele cheie si sa  luati cea mai buna decizie in ceea ce priveste strategia SEO.

  1. Faceti o lista pentru procesul de selectie: Ganditi-va despre ce este site-ul dumneavostra, ce produse si servicii preliminare ofera, si care este pararea potentialilor clienti despre dvs.  Avand acet lucru in minte,  puteti face o lista simpla de cuvinte cheie.
  2. Selectati cuvintele cheie alternative : Revizuiti lista pe care ati elaborat-o la pasul 1 si incercati sa gasiti cuvinte alternative celor listate. De exemplu daca vindeti inghetata puteti face o lista de cuvinte mai specifice prin listarea diferitelor tipuri de inghetata pe care le vindeti. Apoi lista dumneavostra ar putea fi extinsa pentru a include ciocolata, vanilie, fructe uscate, mango..etc. Cu cat mai specifice va gasiti cuvintele cheie cu atat va cresteti sansele ca acestea sa aiba mai putina competitie din partea altor site-uri.
  3. Folositi sisteme software :  Utilizati si un sistem software sau un instrument web pentru a selecta cuvinte cheie specifice. Adaugati cuvintele noi gasite astfel la lista deja selectata.   Exemple de isntrumente web gasiti in articolul precedent.
  4. Selectati cuvinte comune sau populare : Revizuiti popularitatea fiecarui cuvant din lista pe Web. Acest lucru va va ajuta sa gasiti cuvinte cheie mai bune. Retineti un lucru : daca aveti cuvinte cheie comune atunci ele vor fi  des folosite de utilizatori in timpul navigarii pe intenet, in cazul in care cuvintele nu sunt cautate  atunci acest lucru va avea un impact negativ asupra site-ului dumneavoastra.
  5. Implementati cuvintele cheie in site cu ajutorul Meta-Tag-urilor, titlului pagini, harta site-ului si orice altceva  puteti folosi pentru a le incorpora. Tineti-va evidenta statisticilor pentru a putea vedea mai usor ceea ce trebuie schimbat odata ce ati implementat cuvintele cheie.

Acestea sunt cateva sfaturi pentru a gasi  cuvintele cheie pentru site, succesul acestuia depinzand de traficul generat de motoarele de cautare.

La multi ani si mult succes in 2010 !

1 Comment

  1. A se evita:
    -keywords stuffing – cuvintele de umplutura, adica repetarea cuvintelor,majoritatea motoarelor de cautare analizeaza corect relevanta unui cuvant sau unui set de cuvinte pe o pagina…
    -diluarea cuvintelor cheie, se pierde importanta adevaratelor cuvinte cheie )

    Comment by Raluca Maxim — 6 February 2010 @ 11:27 pm

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Autentificare