4 January 2010

Cum sa ne alegem cuvintele cheie

Filed under: Sfaturi E-commerce — adina @ 12:44 pm

Anul acesta, pe acest blogA� vom vorbi cat se poate de mult despre sertralina emagrece. Self-Seo sau cum sa ne optimizam singuri site-ul.

Am discutat in articolul precedent despre cuvintele cheie, acum vom prezenta un exemplu de proces in 5 pasi pentruA� selectarea acestora.

Procesul A�de selectare a cuvintelor cheie ar trebui sa inceapaA� prin a vaA� analiza site-ul companiei dvs si a va asigura ca acesta se concentreaza pe produse si pe calitate si apoi sa va setati cuvintele cheie in functie acestea. Dupa aceasta analiza va faceti o lista de 30 sau 15 cuvinte cheie si puneti-le in ordineaA� importantei.

Urmatorii 5 pasi va vor ajuta sa selectati cuvintele cheie si saA� luati cea mai buna decizie in ceea ce priveste strategia SEO.

  1. Faceti o lista pentru procesul de selectie: Ganditi-va despre ce este site-ul dumneavostra, ce produse si servicii preliminare ofera, si care este pararea potentialilor clienti despre dvs.A� Avand acet lucru in minte, A�puteti face o lista simpla de cuvinte cheie.
  2. Selectati cuvintele cheie alternativeA�: Revizuiti lista pe care ati elaborat-o la pasul 1 si incercati sa gasiti cuvinte alternative celor listate. De exemplu daca vindeti inghetata puteti face o lista de cuvinte mai specifice prin listarea diferitelor tipuri de inghetata pe care le vindeti. Apoi lista dumneavostra ar putea fi extinsa pentru a include ciocolata, vanilie, fructe uscate, mango..etc. Cu cat mai specifice va gasiti cuvintele cheie cu atat va cresteti sansele ca acestea sa aiba mai putina competitie din partea altor site-uri.
  3. Folositi sisteme software :A� Utilizati si un sistem software sau un instrument web pentru a selecta cuvinte cheie specifice. Adaugati cuvintele noi gasite astfel la lista deja selectata.A�A� Exemple de isntrumente web gasiti in articolul precedent.
  4. Selectati cuvinte comune sau populare : Revizuiti popularitatea fiecarui cuvant din lista pe Web. Acest lucru va va ajuta sa gasiti cuvinte cheie mai bune. Retineti un lucruA�: daca aveti cuvinte cheie comune atunci ele vor fiA� des folosite de utilizatori in timpul navigarii pe intenet, in cazul in care cuvintele nu sunt cautateA� atunci acest lucru va avea un impact negativ asupra site-ului dumneavoastra.
  5. Implementati cuvintele cheie in site cu ajutorul Meta-Tag-urilor, titlului pagini, harta site-ului si orice altcevaA� puteti folosi pentru a le incorpora. Tineti-va evidenta statisticilor pentru a putea vedea mai usor ceea ce trebuie schimbat odata ce ati implementat cuvintele cheie.

Acestea sunt cateva sfaturi pentru a gasi A�cuvintele cheie pentru site, succesul acestuia depinzand de traficul generat de motoarele de cautare.

La multi ani si mult succes in 2010A�!

1 Comment

  1. A se evita:
    -keywords stuffing – cuvintele de umplutura, adica repetarea cuvintelor,majoritatea motoarelor de cautare analizeaza corect relevanta unui cuvant sau unui set de cuvinte pe o pagina…
    -diluarea cuvintelor cheie, se pierde importanta adevaratelor cuvinte cheie )

    Comment by Raluca Maxim — 6 February 2010 @ 11:27 pm

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Autentificare