15 December 2009

Optimizare Termeni cheie – Key words

Filed under: Sfaturi E-commerce — relu @ 1:11 pm

In acest articolA� vom vorbi despre cuvintele cheie, termenii cheie sau Key-Words.

Termenii cheie reprezinta cel mai important pas in procesul de optimizare si sunt baza oricareiA� campanie de pozitionare in cadrul motoarelor de cautare.

Ce sunt termenii cheieA�? : Interogari pe care utilizatorii le folosesc atunci cand cauta informatia necesara intr-un anumit motor de cautare. A�Intelegerea tendintelorA� utilizatorilor ne ajuta sa determinam ce se cauta pe internet. Este foarte important sa intelegem ca termenii cheie, care sunt inclusi in campania de promovare sunt relevanti pentru continutul paginilor web.

Definitii des folositeA�:

  • Keyword DensityA�: Numarul de aparitii ale unui teremen cheie in raport cu nr total de termeni. Se calculeaza impartind numarul de teremeni cheie dintr-o pagina la numarul total de teremeni. Densitatea cuvintelor cheie intr-o pagina ar trebui sa fie intre 3% si 7%. Densitatea este calculata pe pagina, pe sectiune sau pe tag. Ca exemplu densitatea termenilor cheie a titlurilor trebuie sa fie mult mai mare decat din restul paginii si poate ajunge chiar pana la 100%, fara repetarea teremenilor cheie.
  • Keyword proximityA�: Reprezinta distanta masurata in cuvinte dintre doua cuvnte sau fraze cheie. Proximitatea unui cuvant sau a unei fraze in relatie cu alta este foarte importanta atunci cand se stabileste folosirea combinatiilor de cuvinte in titlul si in continutul paginii.
  • Keyword proeminenceA�: Se refera la importanta unui cuvant cheie masurat prinA�:
    1. Pozitionarea termenilor cheie in relatie cu restul textului
    2. Densitatea termenilor cheie pe o pagina pe intregl site web

CuvintelorA� AYi / sau frazelor A�care apar primeleA� A�ntr-un titlu, pe primaA� poziA?ie sau la inceputul paragrafelor li se da un nivel mai mare de importanA?A? la determinarea rankingului.

In articolul urmator vom continua discutia despre optimizarea bazata pe teremenii cheie.

No Comments

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Autentificare