23 December 2009

Selectarea cuvintelor cheie

Filed under: Sfaturi E-commerce — relu @ 1:42 pm

Cuvintele cheie sunt cuvintele/frazele  care sunt cel mai legate de subiectul afacerii dumneavostra. Sunt cuvintele care vor fi folosite cel mai probabil in cadrul cautarilor pentru teme similare celor tratate pe site-ul dvs.

Selectarea corecta a cuvintelor cheie este cea mai buna cale de a asigura viitorul site-ului dumneavostra si de a face vizitatorii sa-l acceseze direct si fara probleme.  La selectarea cuvintelor cheie trebuie folosite acele cuvinte care au legatura cu continutul site-ului si care sunt folosite des in cautarile on-line.
Va puteti gandi la numeroase cuvinte aplicabile site-ului dumneavoastra, dar cel mai bine este sa verificati instrumentele de pe urmatoarele site-uri :

  • https://adwords.google.com/select/KeywordSandbox
  • http://www.inventory.overture.com
  • http://www.goodkeywords.com

Functiile acestor site-uri va ofera o multime de sugestii pentru diverse cuvinte cheie, pe care le puteti folosi. Dupa ce le-ati selectat, populati-va site-ul cu 2-4 cuvinte cheie la 100 de cuvinte, acest nivel fiind  considerat optim pentru a « atrage atentia motoarelor » de cautare fara a compromite integritatea logica a continutului.

Amintiti-va, doar  pentru ca veti folositi cuvinte cheie în continutul dvs., nu înseamna ca lizibilitatea continutului  ar trebui sa fie sacrificata. Tineti cont  întotdeauna de faptul ca trebuie sa aveti un continut  informativ si corect.

Din continutul site-ului,  primul paragraf este cel mai important. Asigurati-va ca ati introdus cuvintele cheie din prima propozitie si cel putin de 2 ori in restul paragrafului.  Paragrafele urmatoare au nevoie de cuvintele cheie cel putin o data.

Folosirea corecta a cuvintelor cheie este un prim pas din procesul de optimizare care va duce site-ul dumneavosatra pe pima pagina Google.

No Comments

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Autentificare